2 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی منحل شد

به گزارش هنجس بلاگ، مجوز 2 مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی در استان اصفهان و گیلان لغو و فعالیت این موسسات متوقف شد.

2 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی منحل شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در نهصد و بیست و چهارمین نشست خود با لغو مجوز مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی جامی در استان اصفهان و موج - بندر انزلی در استان گیلان موافقت کرد.

مقرر شد کلیه خدمات آموزشی و دانشجویی این مؤسسات با هماهنگی دفتر آموزش عالی غیردولتی به مؤسسات واجد شرایط دیگری انتقال یابد.

یکی از وظایف اصلی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف، نظارت و ارزیابی فعالیت مؤسسات و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی است که با اتکا به ظرفیت هیأت های استانی و بازدید های میدانی صورت می گیرد و گزارش نظارت و ارزیابی اجرا شده در اختیار حوزه های ذی ربط قرار می گیرد.

لغو 5 مجوز دیگر

پیش از این هم، این شورا با لغو مجوز 5 مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی از جمله مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ارس و عین القضات در استان آذربایجان شرقی و مؤسسه زرینه در استان آذربایجان غربی و مؤسسه مهر اراک در استان مرکزی و انحلال مؤسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ساریان در استان مازندران موافقت نموده بود.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 594

به "2 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی منحل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی منحل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید