کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می شوند

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز از سوی شهرداری خبرداد.

کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می شوند

مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: با دستور شهردار مشهد و موافقت شورای اسلامی شهر، در اصلاح بودجه سال 99 شهرداری هزینه بیمه تکمیلی نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان های حجمی پیش بینی شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس کلیه نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان های حجمی، مشمول بیمه تکمیلی رایگان خواهند شد و پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگر از الزامات پیمان های حجمی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هزینه های مربوط به بیمه تکمیلی کارگران فضای سبز و خدمات شهری در آنالیز پیمان های حجمی لحاظ و از سوی شهرداری مشهد پرداخت خواهد شد، اظهارکرد: این موضوع به تصویب کمیسیون های مربوطه از جمله کمیسیون برنامه و بودجه رسیده و اعتبار مورد نیاز در اصلاح بودجه سال 99 پیش بینی شده است. با این اقدام پاکبان ها، باغبان ها و کارگران فضای سبز تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار می گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه پرداخت هزینه بیمه تکمیلی این عزیزان در راستای حفظ سلامت و کاهش هزینه درمانی آنها اجرا شده است، اظهار کرد: هزینه بیمه تکمیلی از سوی پیمانکاران پرداخت و شهرداری مشهد این هزینه را به پیمانکاران پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، گفتنی است در حال حاضر بیش از 10 هزار نفر در بخش تنظیف و رفت و روب شهری و نگهداری پارکها و فضای سبز مشغول به کار هستند که همگی آنها به غیر از کارگران روز مزد و فصلی تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار خواهند گرفت.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2186

به "کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید