وزیر دادگستری آمریکا در اندیشه استعفا

به گزارش هنجس بلاگ، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا در حال آنالیز کناره گیری از سمت خود قبل از سرانجام دوران ریاست جمهوری ترامپ است.

وزیر دادگستری آمریکا در اندیشه استعفا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا در حال آنالیز کناره گیری از سمت خود قبل از سرانجام دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است.

این مساله پس از آن مطرح شده است که وزیر دادگستری آمریکا علیرغم روابط نزدیک با ترامپ تاکید نموده بود که هیچ شواهد و مدارکی که نشان دهد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تقلب و تخلف گسترده ای اجرا شده باشد کشف ننموده است.

سه منبع مطلع به روزنامه نیویورک تایمز گفته اند که ویلیام بار احتمالا تا ماه آینده از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

این گزارش اضافه کرد: هنوز تعیین نیست که آیا این مساله به خشم دونالد ترامپ از اظهارات ویلیام بار در ارتباط با نتیجه تحقیقات وزارت دادگستری در زمینه سلامت انتخابات آمریکا مرتبط است یا نه. اما دونالد ترامپ اخیرا از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره اینکه آیا هنوز به وزیر دادگستری خود اعتماد دارد یا خیر امتناع نموده است.

این منابع مطلع همچنین گفته اند، اگرچه آقای بار از هفته گذشته در اندیشه کناره گیری از سمت خود قبل از 20 ژانویه است اما هنوز تصمیم قطعی وی تعیین نیست.

بار که از متحدان ترامپ محسوب می گردد، روز سه شنبه هفته گذشته در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس تأیید کرد که شواهدی در مورد تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در حدی که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، یافت نشده است.

بنا بر گزارش شبکه ان بی سی نیوز، در پی انتشار مصاحبه بار، یکی از مقام های دولت آمریکا و دو منبع مطلع تصریح نموده بودند که گزینه اخراج وزیر دادگستری آمریکا از سوی دونالد ترامپ احتمال دارد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2272

به "وزیر دادگستری آمریکا در اندیشه استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دادگستری آمریکا در اندیشه استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید