واکنش کرملین به ادعای بلینکن درخصوص اوکراین

به گزارش هنجس بلاگ، سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در واکنش به ادعاهای اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره خصومت ورزی روسیه علیه اوکراین گفت، هرچه بیشتر چنین چیزهایی گفته گردد، ارزش آنها بیشتر کاهش می یابد.

واکنش کرملین به ادعای بلینکن درخصوص اوکراین

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی نسبت به تبعات احتمالی علیه روسیه بابت تخاصم ادعایی آن مقابل اوکراین هشدار داده بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در رابطه با اظهارات بلینکن به خبرنگاران گفت: با کاهش ارزش قطعی این گونه اظهارات روبرو هستیم. چنین حرف هایی در رابطه با کنار گذاشتن بعضی اقدامات خصمانه ادعایی، تهدید به اینکه یک طرف باید بهایی پرداخت کند، هر چه بیشتر اینها را بگویید، بیشتر از ارزش آنها کم می گردد.

سخنگوی کرملین بار دیگر تاکید نمود که روسیه در هیچگونه فعالیت خصمانه نقشی ندارد.

مذاکره زلنسکی - پوتین

پسکوف همچنین درباره گزارش هایی مبنی بر درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین برای رایزنی با ولادیمیر پوتین درباره تنش زدایی در دونباس گفت، او در چند روز گذشته درخواستی مبنی بر گفت وگو با رئیس جمهوری روسیه نداشته است.

پسکوف به خبرنگاران گفت: خیر، من در چند روز گذشته چنین درخواستی ندیده ام.

او در پاسخ به اینکه آیا ولادیمیر پوتین حرفی برای گفتن به رئیس جمهوری اوکراین دارد، گفت: امیدواریم که خرد سیاسی در کی یف پیروز گردد، اوضاع دچار دگرگونی شدید نگردد و اقدامات تحریک آمیز کاهش یابد... در رابطه با کاهش تنش ها و جلوگیری از یک جنگ بالقوه، ولادیمیر پوتین همیشه حرفی برای گفتن دارد.، ایسنا

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2972

به "واکنش کرملین به ادعای بلینکن درخصوص اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کرملین به ادعای بلینکن درخصوص اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید