واکنش اسلامی به خبر نصب 100 دوربین نو در نیروگاه اصفهان

به گزارش هنجس بلاگ، ایرنا نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نصب 100 دوربین تازه در نیروگاه اصفهان گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد 100 دوربین در آنجا نصب گردد.

واکنش اسلامی به خبر نصب 100 دوربین نو در نیروگاه اصفهان

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر نصب 100 دوربین تازه در نیروگاه اصفهان و مغایرت آن با قانون اقدام راهبردی مجلس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد 100 دوربین در آنجا نصب گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان انرژی اتمی براساس قانون اقدام راهبری عمل خواهد نمود، در تفاهمات اجرا شده با آژانس در اسفند ماه، بحث تداوم دانش با آژانس که جزو الزامات پادمان و ان پی تی است در قالب یک بیانیه منتشر شد و در همان راستا اقدامات درحال هماهنگی و انجام است.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان انرژی اتمی براساس قانون اقدام راهبری عمل خواهد نمود، در تفاهمات اجرا شده با آژانس در اسفند ماه، بحث تداوم دانش با آژانس که جزو الزامات پادمان و ان پی تی است در قالب یک بیانیه منتشر شد و در همان راستا اقدامات درحال هماهنگی هستیم.

اسلامی تاکید نمود: اقدامات ایران در چهارچوب ضوابط پادمان است و ملاک عمل ایران در اهداف کمی و کیفی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم هاست.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3939

به "واکنش اسلامی به خبر نصب 100 دوربین نو در نیروگاه اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اسلامی به خبر نصب 100 دوربین نو در نیروگاه اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید