هرگز به برگزاری آنلاین جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنیم ، از تعداد فیلم ها کم نخواهیم کرد

به گزارش هنجس بلاگ، دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه هنوز تصمیم قطعی راجع به برگزاری جشنواره فیلم فجر گرفته نشده، تاکید نمود تمام تلاشمان را می کنیم که جشنواره فیلم به رسم هر سال و همزمان با دهه فجر در بهمن ماه برگزار گردد.

هرگز به برگزاری آنلاین جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنیم ، از تعداد فیلم ها کم نخواهیم کرد

سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد، دبیر جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگاران، در تازه ترین اظهارات پیرامون جشنواره فیلم فجر گفت: تمام امید و کوشش ما این است که تغییری در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر ایجاد نگردد و سال جاری هم به رسم هر سال این جشنواره در بهمن ماه برگزار گردد، اما با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و نوسانات متغیری که در فصول مختلف ایجاد نموده، چنانچه تا بهمن ماه شاهد شرایط بهتری نسبت به الان نباشیم، احتمالا به سراغ گزینه بعدی که برگزاری همزمان این جشنواره با بخش بین الملل جشنواره است، می رویم که می گردد همان بهار 1400.

او اضافه نمود: تصمیم گیری درباره زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر از عهده من خارج است و باید شورای سیاست گذاری جشنواره درباره آن تصمیم بگیرد که البته تصمیم گیری ما هم با مشورت و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود. جلسات شورای سیاست گذاری جشنواره هم از همین ایام برگزار می گردد، اما با توجه به نامعلوم بودن شرایط شیوع کرونا نمی توان هیچ پیش بینی ای در مورد نتیجه این جلسات داشت.

طباطبایی نژاد در ادامه با تاکید به عدم برگزاری جشنواره فجر به شکل آنلاین، شرح داد: هرگز به برگزاری جشنواره فیلم فجر به شکل آنلاین فکر نخواهیم کرد. چون نه هیچ فیلمسازی حاضر است فیلمش را در موقعیت ریسک قرار دهد و نه ما حاضر هستیم فیلم و فیلمسازی با مشکل روبرو گردد.

او در خاتمه توضیح داد: در صورتی که جشنواره در بهمن ماه برگزار گردد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت 50 درصد خواهد بود. البته تغییری در تعداد فیلم های شرکت کننده در بخش مسابقه و دیگر بخش ها نخواهیم داشت و جشنواره طبق روال همیشگی اش تنها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می گردد.

ساناز قنبری / گروه فرهنگ و هنر

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2020

به "هرگز به برگزاری آنلاین جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنیم ، از تعداد فیلم ها کم نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز به برگزاری آنلاین جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنیم ، از تعداد فیلم ها کم نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید