نیویورک، پایتخت کرونا در جهان، 17 میلیون آمریکایی بیکار شدند

به گزارش هنجس بلاگ، در حالی که رسانه ها از تبدیل شهر نیویورک به پایتخت کرونا در جهان خبر می دهند، گزارش از رشد بی سابقه بیکاری در آمریکا حکایت می کند.

نیویورک، پایتخت کرونا در جهان، 17 میلیون آمریکایی بیکار شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، شبکه تلویزیونی فرانس 24 جمعه گزارش داد، نیویورک به کانون اصلی اپیدمی کرونا تبدیل شده است. خبرنگار شبکه در نیویورک می گوید ایالت نیویورک هم اکنون به پایتخت جهانی ویروس کرونا تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، آمریکا در روز های اخیر به شدت تحت تاثیر شیوع کووید 19 قرار گرفته است. آمار روزانه مربوط به ویروس کرونا در این کشور هشدار دهنده است.

بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک گفت ماه ها می گذرد و هنوز هیچ کس این بیماری را نمی شناسد و حالا این بیماری به شدت ملت ما را هدف قرار داده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس 24 افزود، شمار قربانیان ویروس کرونا در نیویورک به شدت قابل توجه است. بنا بر اعلام فرماندار نیویورک در حال حاضر شمار قربانیان ویروس کرونا دو برابر شمار قربانیان حادثه 11 سپتامبر سال 2001 است. در همین حال سی ان ان گفت که تنها ظرف سه هفته گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، نزدیک به 17 میلیون آمریکایی از کار بیکار شده اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت تنها ظرف سه هفته گذشته، نزدیک به 17 میلیون آمریکایی، یعنی بیش از ده درصد کل نیروی کار در آمریکا از کار بیکار شده اند.

مجری سی ان ان گفت: امروز هم یکی دیگر از روز هایی است که قربانیان ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافته است. آمریکا اکنون کانون اصلی شیوع ویروس کرونا در جهان است.

بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، آمریکا با 16 هزار و 697 مورد فوتی و 468 هزار و900 مبتلا در صدر کشور ها به لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا قرار گرفته است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 623

به "نیویورک، پایتخت کرونا در جهان، 17 میلیون آمریکایی بیکار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک، پایتخت کرونا در جهان، 17 میلیون آمریکایی بیکار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید