نماینده مردم ساری بر پیگیری مطالبات کارکنان پست تاکید نمود

به گزارش هنجس بلاگ، نماینده شهرستان های ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس تا حد امکان از مطالبات و خواسته های به حق تلاشگران و زحمت کشان شبکه پستی، صیانت و حمایت می نمایند.

نماینده مردم ساری بر پیگیری مطالبات کارکنان پست تاکید نمود

به گزارش ، علی زارعی، نماینده شهرستان های ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی، روز شنبه در ملاقات با مدیر کل پست استان مازندران با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت، حامی و پشتیبان آحاد جامعه از جمله کارکنان پست هستند، گفت: کوشش های فداکارانه و شبانه روزی کارکنان شبکه پست در شرایط مختلف به ویژه بحران شیوع کرونا، قابل تقدیر است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت دو تن از همکاران پست مازندران، گفت: موزعین و متصدیان باجه ها، ویترین مجموعه پست در جامعه هستند که در شرایط بحرانی شیوع کرونا، با خدمت صادقانه و کوشش وافر، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده اند.

زارعی انجام به موقع و تسریع در فرایند ارائه خدمات مطلوب در راستای ارتقاء صندلی پست و جلب اعتماد بیشتر مردم به شبکه پستی را مورد تاکید قرار داد و اضافه نمود: در سایه همدلی و مشارکت همه جانبه کارکنان و حمایت مسئولان، می توانیم شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش پست استان باشیم.

مدیرکل پست استان نیز در این ملاقات با اشاره به تاثیر خدمات پستی در افزایش کارائی جامعه، بیان داشت: شبکه پستی همیشه دو هدف ارائه خدمات با ارزش اضافه نموده به مشتریان و الکترونیکی کردن سرویس ها را در راستای تسهیل خدمات دهی و تحقق دولت الکترونیک، مدنظر دارد او همچنین با اشاره به لزوم احتساب شغل نامه رسانی به عنوان مشاغل سخت و زیان آور، خواهان پیگیری مجدانه نمایندگان مجلس در این خصوص شد.

در ادامه، زارعی نماینده شهرستان های ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی از واحد های ستادی و اجرایی اداره کل و باجه شهید صادقی بازدید و با کارکنان و موزعین ملاقات و مصاحبه کرد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1364

به "نماینده مردم ساری بر پیگیری مطالبات کارکنان پست تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم ساری بر پیگیری مطالبات کارکنان پست تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید