نخبگان علمی فرهنگ ورزش همگانی را نهادینه نمایند

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه ها با توجه به وجود نخبگان علمی می توانند از جمله مراکز مهمی باشند که در ورزش به بحث فرهنگ یاری می نمایند.

نخبگان علمی فرهنگ ورزش همگانی را نهادینه نمایند

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره اولویت های مرکز ورزش این دانشگاه، گفت: یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه آزاد در حوزه ورزشی مقوله فرهنگ سازی است.

نقش دانشگاه در فرهنگ سازی ورزش

وی اضافه نمود: دانشگاه ها از جمله ارگان ها و سازمان هایی هستند که می توانند در فرهنگ سازی نقش محوری داشته باشند و به تبع یکی از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد این است که فرهنگ را در ورزش جوانان تحصیلنموده نهادینه کند.

ورزش درون فرهنگ ایران واقع شده است

لشگری گفت: ورزش درون فرهنگ ایران واقع شده است؛ به طوری که می توانیم با برنامه ریزی و حمایت از استعداد بالقوه جوانان فرهنگ سازی را در ورزش پیاده نموده و پیش قراول آن باشیم؛ البته مواقعی ناخشنودی هایی در ورزش دیده می گردد که به دلیل مسائل زیرساختی و فرهنگ سازی است. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشگاه ها با توجه به وجود نخبگان علمی می توانند از جمله مراکز مهمی باشند که در ورزش به بحث فرهنگ یاری می نمایند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1022

به "نخبگان علمی فرهنگ ورزش همگانی را نهادینه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان علمی فرهنگ ورزش همگانی را نهادینه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید