موشن گرافیک، آقای رئیس جمهور... !

به گزارش هنجس بلاگ، خانه طراحان انقلاب اسلامی در روزهای منتهی به انتخابات دست به فراوری سریال موشن گرافیک ها با نام آقای رئیس جمهور زده که هر روز ساعت 17 با انتشار یک قسمت آن به توضیح جریان های فکری درباره موضوعات اساسی کشور می پردازد.

موشن گرافیک، آقای رئیس جمهور... !

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا؛ خانه طراحان انقلاب اسلامی با همکاری گروه هنری آرسین، اقدام به ساخت مجموعه موشن گرافیک هایی متناسب با موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. این موشن گرفیک ها که به سفارش سازمان رسانه ای اوج فراوری شده است در هر قسمت به بیان یکی از شاخه هایی که کاندیدا ها باید برای آن برنامه داشته باشند می پردازد و با بیان تفکرات اصلی در زمینه خاص معین می نماید که چه تفکری علمی تر و جامع تر است. مخاطبان نیز می توانند پس از مشاهده ویدئو مسائل را با صحبت های کاندیداها تطبیق دهند تا متوجه شوند آنها از چه تفکری پیروی می نمایند و در زمینه های مختلف تا چه میزان کارشناسی نظر می دهند.

آقای رئیس جمهور- 1

آقای رئیس جمهور عالی ترین مقام اجرایی کشور است که با رأی ما انتخاب می گردد و بسیاری از مسائل کشور بستگی به نظر او دارد. پس همه دوست داریم قبل از انتخابات نظرات کاندیداها را بدانیم و با ملاک های خود بسنجیم.

این موشن گرافیک در قسمت اول به موضوع برنامه جامعه اقدام مشترک یعنی برجام می پردازد و موضوعات مربوط به آن را مور آنالیز قرار می دهد.

آقای رئیس جمهور- 2

دکان اداری در آموزش موضوع سری دوم این موشن گرافیک است. در این موشن مطرح می گردد: آموزش وظیفه مهم بر دوش حکومت اسلامی است که تمامی دولت ها موظفند تا احتیاج عمومی افراد جامعه به آموزش و پرورش را تامین نمایند. این وظیفه در قانون اساسی آمده است. مطابق قانون حق تحصیل رایگان تا دوره متوسطه برای همه وجود دارد.

افزایش کیفیت مسائل آموزش و پرورش یکی از دغدغه های مهمی است که ......

آقای رئیس جمهور- 3

ضرورت حمایت از زنان خانه دار و بیمه آنان موضوع سومین موشن گرافیک رئیس جمهور است. در این موشن آمده است: زنان خانه دار، گروهی هستند که در عرصه اجتماعی کمتر دیده می شوند اما قشر تاثیر گذاری هستند که با 25 میلیون حدود 55 درصد از کل زنان کشور را تشکیل می دهند که حفظ و حراست از پایگاه مهم خانواده، تربیت فرزند و حمایت از همسر فقط بخشی از معافیت سخت آنهاست. در احتیاج جدی جامعه به فرهنگ سازی نقش زنان خانه دار در تکریم خانواده ملموس است... نباید از حقوق و آنان چشم پوشی کرد....

آقای رئیس جمهور- 4

مسکن

دغدغه اصلی بخش عمده ای از مردم در هر دوره و دولتی احتیاج به داشتن مسکن است، سرپناه یکی از مهم ترین دغدغه های مردم است که البته مثل هر احتیاج دیگری تامین آن برای افراد و اقشار کم درآمد سخت تر است..... برای حل مشکل مردم دو نگاه عمده وجود دارد....

آقای رئیس جمهور- 5

کم آبی- آب هست و لی کم هست... ! موضوع قسمت پنجم این مجموعه است. وجود بیابانهای نیمه خشک باعث شده کم آبی هیچ وقت از سر خط خبرهای رسانه های ایران خارج نگردد. هرچند گاهی برای یک مدت محدود، دغدغه آب فراموش می گردد اما سایه این بحران به این راحتی از سر کشور کم نمی گردد...!

منتظر قسمت های بعدی این مجموعه باشید....

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 725

به "موشن گرافیک، آقای رئیس جمهور... !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشن گرافیک، آقای رئیس جمهور... !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید