معرفی کامل تمامی مراکز خرید کیش

به گزارش هنجس بلاگ، جزیره زیبا و توریستی کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران به تعداد می رود که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از جاهای دیدنی کیش که جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است، مراکز خرید کیش هستند که روزبه روز بر تعدادشان افزوده می گردد. در واقع یکی از مهم ترین دلایل سفر به کیش برای بسیاری از گردشگران، گشت وگذار در پاساژها و خریدهای گوناگون است.

معرفی کامل تمامی مراکز خرید کیش

با این اوصاف می توان گفت که از تفریح ها و تماشای های متعدد کیش تا مراکز خرید متنوع، دست به دست هم داده اند تا سفر کیش به تجربه ای به یادماندنی و لذت بخش برای گردشگران تبدیل گردد. برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید کیش با این مقاله همراه شوید.

هرآنچه باید درباره مراکز خرید کیش بدانید:

  • مراکز خرید کیش
  • لوکس ترین مراکز خرید کیش
  • مراکز خرید ارزان کیش
  • مراکز خرید کیش از نظر مسافران
  • حراجی های کیش

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در سال 1371 آغاز به کار کرد. این بازار دو طبقه که بیش از 200 واحد تجاری را در خود جای داده است، به فروش کالاهای مختلفی نظیر وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تلفن همراه، کیف و کفش، لباس های زنانه مجلسی و... اختصاص دارد. ضمن اینکه در مرکز خرید پردیس 1 می توانید از میان ست های ورزشی متعدد دست به انتخاب بزنید.

از جمله امکاناتی که در این محل برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است، می توان به رستوران، چای خانه، کافی شاپ، کافی نت، دفاتر مسافرتی و چندین شعب بانک اشاره نمود. جالب اینکه در ورودی این مرکز خرید، یک برج ایفل واقع شده است که در طول شب مجذوب نمایندهیت زیادی پیدا می نماید. بعلاوه این بازار به وسیله یک تونل به مرکز خرید پردیس 2 وصل شده است و در کمترین زمان ممکن می توانید به این مرکز خرید مدرن بروید.

  • آدرس: کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2 از مدرن ترین مراکز خرید کیش محسوب می گردد که در سال 1378 به بهره برداری رسید و بیشتر گردشگران و مسافران تور کیش بازدید از آن را در برنامه خود می گنجانند. این مرکز خرید چهار طبقه شامل 230 واحد تجاری است که علاوه بر نمای بیرونی اش، فضای داخلی مجذوب نمایندهی دارد و با وجود آب نما و پایکوبی نور، نگاه گردشگران را مجذوب خود می نماید. در اینجا می توانید کالاهایی همچون پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خواب، شکلات و مواد غذایی و... را با قیمت مناسبی بخرید. بازار پردیس 2 انتخاب مناسبی برای خرید لوازم خانگی محسوب می گردد. از ویژگی های مجذوب نماینده مرکز خرید مذکور برای گردشگران، برگزاری مرنام قرعه کشی همراه با موسیقی زنده است.

به لطف وجود فضاهایی برای استراحت، رستوران، کافی شاپ مدرن و چای خانه سنتی در این بازار می توانید خستگی یک خرید لذت بخش را از تن به در کنید. مرکز خرید پردیس 1 و 2 به بازارهایی همچون مرکز خرید زیتون، سارینا 1، پانیذ و مرکز خرید تجاری کیش نزدیک است و از همین رو می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • آدرس: کیش، روبه روی هتل پارمیس، مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید دیپلمات

مرکز خرید دیپلمات با 119 واحد تجاری در ساحل شرقی جزیره واقع شده است و از آنجا که طیف گسترده و متنوعی از کالاهای باکیفیت را عرضه می نماید، بین گردشگران پرطرفدار است. در این مرکز خرید پنج طبقه از پوشاک و کیف و کفش تا لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و… پیدا می گردد و می توانید کالای موردنظر خود را به راحتی بخرید؛ به ویژه که بخشی از اجناس این بازار از برندهای معتبر دنیا هستند. برای برطرف خستگی و گرسنگی به طبقه آخر بروید؛ زیرا رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه به شما امکان می دهند در کنار منظره دریا و فضای سبز، لحظه های خوشی را بگذرانید.

قرارگیری بازار دیپلمات کیش در نوار ساحلی جزیره باعث شده است که منظرهی فوق العاده به خلیج فارس داشته باشد؛ بعلاوه نزدیکی آن به هتل ها (هتل ملاقات، هتل شایگان، هتل شایان و هتل صدف) و مراکز تجاری (مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، بازار پارس خلیج) و فضای سبز، آن را به یکی از گزینه های گردشگری و خرید در جزیره تبدیل نموده است.

  • تلفن: 07644461103
  • آدرس: کیش، بلوار ساحل، روبه روی هتل هلیا، بازار دیپلمات)

هایپرمارکت کیش

هایپرمارکت کیش علاوه بر فروشگاه های متعددی که به فروش لباس، لوازم برقی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… مشغول هستند، غرفه هایی برای تهیه مایحتاج روزانه دارد. ضمن اینکه آشپزخانه بیرون بری در این هایپرمارکت فعالیت می نماید که به گواه بسیاری از گردشگران، غذاها را با قیمت مناسبی عرضه می نماید. این هایپرمارکت در خیابان فردوسی جزیره واقع شده است و از آن به راحتی می توان به جاذبه های تفریحی و گردشگری دسترسی داشت.

  • تلفن: 07644421414
  • آدرس: کیش، خیابان فردوسی، روبه روی مرکز تجاری کیش، هایپرمارکت کیش

بازار ونوس کیش

بازار بین المللی ونوس از بازارهای قدیمی جزیره کیش است که در سال 1375 در دو طبقه به بهره برداری رسید و بیشتر واحدهای تجاری در طبقه اول و واحدهای اداری در طبقه دوم قرار دارند. این بازار 310 غرفه دارد که از نظر پوشاک دارای تنوع خوبی است؛ با این حال اگر در پی جنس برند هستید، قید بازدید از این بازار را بزنید که بیشتر لباس هایی با قیمت مناسب تر را عرضه می نماید. بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید به فروش لباس مجلسی زنانه اختصاص دارند؛ گرچه کیف و کفش، لوازم آرایشی، اسباب بازی و لوازم تزیینی و خانگی هم در این محل فروخته می گردد.

وجود کافی شاپ و رستوران یکی از ویژگی های مثبت بازار ونوس محسوب می گردد که با ایجاد فضایی برای استراحت، موردتوجه مسافران و بازتماشامایندگان است؛ چراکه بیشتر گردشگران بعد از گشت وگذارهای طولانی خسته و گرسنه می شوند و به چنین مکان هایی احتیاج دارند. در قسمتی از بازار وسایلی برای بازی بچه ها تعبیه شده که گزینه خوبی برای تفریح خردسالان است.

اگر گذرتان به بازار ونوس افتاد، حتما به مرکز خرید مریم بروید که در نزدیکی آن در بخش شرقی جزیره واقع شده است.

  • آدرس: کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

مرکز خرید مریم 2

مرکز خرید مریم 2 در بهمن سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و از همین رو یکی از جدیدترین بازارچه های مدرن جزیره کیش است که شاید بتوان آن را کوچک ترین مرکز خرید کیش به حساب آورد. این مرکز خرید سه طبقه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ونوس و مجتمع تفریحی کشتی ایرانی واقع شده است. کالاهایی که می توانید از مرکز خرید مریم بخرید، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش، ادکلن، شال و روسری، مواد غذایی، شکلات و قهوه می گردد. پس از خرید هم سری به رستوران و کافی شاپ آن بزنید تا لذت حضورتان در این محل کامل گردد.

  • تلفن: 07644442094
  • آدرس: کیش، بلوار سنایی، جنب بولینگ مریم، مرکز خرید مریم 2

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش در سال 1379 با 479 واحد تجاری افتتاح شد و یکی از پاساژهای قدیمی و عظیم جزیره به تعداد میرود. در صورتی که به این مرکز خرید چهار طبقه بروید، می توانید از بین اجناس مختلفی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، لوازم خانگی، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل دست به انتخاب بزنید. این مرکز دارای متنوع ترین فروشگاه ها است و بسیاری از نمایندگی های معتبر خارجی پوشاک و حتی لوازم خانگی را می توانید در این بازار پیدا کنید که از آن جمله می توان به برندهای سامسونایت، لی نینگ، دلسی، زارا و... اشاره نمود.

مرکز خرید یادشده فقط به مقدار چند دقیقه پیاده روی با سایر مراکز خرید کیش فاصله دارد و به لطف وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبا، گزینه خوبی برای پاساژگردی محسوب می گردد. در واقع سبک نورپردازی و ارائه کالاها و خدمات باکیفیت در مرکز خرید تجاری موجب شده است که گردشگران آن را در برنامه سفر خود قرار دهند.

یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این محل، رستوران گردان و چندین کافی شاپ و فست فود آن است که با منوی متنوع خود، سلیقه شما را راضی خواهند کرد. چنانچه پیروز به خرید از غرفه های این پاساژ شوید، امکان حضور در قرعه کشی هر شب برای شما فراهم می گردد که ساعت 22 به صورت زنده با جوایزی نفیس، شوروشوق زیادی را برایتان به ارمغان می آورد.

  • تلفن: 07644452575
  • آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا که در سال 1390 آغاز به کار کرد، در شمال جزیره و در نزدیکی تعداد زیادی از پاساژها و مراکز خرید واقع شده است. این مرکز خرید به بورس لوازم خانگی، پرده، ظرف و ظروف و مبلمان اختصاص یافته است و به گفته کسانی که از آن بازدید نموده اند، بیشتر برای افراد ساکن در کیش مناسب است. آن دسته از افرادی که در پی برندهای خارجی لوازم خانگی و مبلمان با کیفیت بین المللی هستند، مرکز خرید پادنا را برای خرید انتخاب می نمایند.

  • آدرس: کیش، بلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز، مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف در شهرک صدف ساخته شده است و دو طبقه دارد که بیشتر برای برطرف احتیاج اهالی کیش مناسب است تا گردشگران! غرفه های این مرکز خرید در زمینه بیمه، آژانس هواپیمایی، آتلیه عکاسی، املاک، خشک شویی، موبایل، لوازم کامپیوتر و لپ تاپ، آرایشگاه و ابزار آلات فعالیت می نمایند. ضمن اینکه غرفه هایی برای مواد غذایی، میوه و تره بار، قصابی و قنادی در نظر گرفته شده است تا شهروندان و حتی مسافران بتوانند مایحتاج خود را به راحتی تهیه نمایند.

  • تلفن: 07644445634
  • آدرس: کیش، شهرک صدف، مرکز خرید صدف

لوکس ترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش که در سال 1391 افتتاح شد، دارای غرفه های تجاری متعددی برای فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، کامپیوتر و غیره است.

مرکز خرید دامون گزینه خوبی برای خرید کالای برند است

این مجموعه به داشتن کالاهای برند و لوکس معروفیت دارد؛ پس اگر در پی کالای برند هستید، امکان خرید برندهای متنوع برایتان مهیا است. قدم زدن در محیط خلوت و آرام این مرکز خرید با وجود پخش صدای پیانو، حس فوق العاده خوبی برای گردشگران ایجاد می نماید.

فودکورت این مجموعه هم مجذوب نمایندهیتی دوچندان به آن بخشیده اند؛ به خصوص که با ارائه انواع غذاهای ملل، فست فود، پیتزا، پاستا و غذای ایرانی باکیفیت بین مسافران و گردشگران بسیار محبوب است. علاوه بر فضای سرپوشیده غذاخوری، امکان استفاده از فضای باز هم وجود دارد که به خاطر نصب سازه های چادری، با خیال راحت و بدون نگرانی از تابش آفتاب می توانید یک وعده غذای لذیذ میل کنید.

  • تلفن: 07634420358
  • آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا کیش از برترین مراکز خرید جزیره با دو شعبه است. مرکز خرید سارینا 1 در سال 1386 ساخته شد و 218 مغازه دارد. در اینجا انواع کالاها از پوشاک (مردانه، زنانه و بچه گانه) تا کیف و کفش، لوازم برقی و لوازم خانگی و... عرضه می گردد و از آنجا که انواع برندهای مطرح پوشاک، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در آن نمایندگی دارند، در پی هرچه که باشید، دست خالی نخواهید ماند. علاقه مندان به هنر و صنایع دستی هم نباید طبقه هفتم این مجتمع را از دست بدهند که به نمایشگاه آثار هنری اختصاص دارد. پارکینگ اختصاصی عظیم این مرکز خرید هم به مسافران امکان می دهد در صورت سفر با خودروی شخصی، با خیال راحت سارینا 1 را برای خرید انتخاب نمایند.

سینما چهار بعدی، رستورانی عظیم با انواع غذاهای محلی و بین المللی با کیفیت بالا و تنوع بسیار، اینترنت پرسرعت و آسانسورهای متعدد از جمله امکانات مرکز خرید مذکور هستند. پس از خرید و گشت وگذار در این محل می توانید با استفاده از تاکسی های متعددی که جلوی در ورودی توقف نموده اند، در کمترین زمان ممکن به مقصد موردنظرتان بروید.

مرکز خرید سارینا 1 در نزدیکی هتل داریوش، هتل ارم و هتل تعطیلات کیش واقع شده است و اگر در این هتل ها اقامت داشته باشید، با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به مرکز خرید برسانید.

  • تلفن: 07644468151
  • آدرس: کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبه روی هتل ارم، مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 2

در مرکز خرید سارینا 2 هر طبقه به اجناس خاصی اختصاص دارد تا بازتماشامایندگان راحت تر کالای موردنظر خود را پیدا نمایند و بخرند. جالب اینکه بسیاری از گردشگران جزیره این مرکز خرید را برای خرید جهیزیه برند و باکیفیت انتخاب می نمایند.

طبقه همکف این مرکز خرید برای فروش جواهرات، ساعت و صرافی، طبقه اول برای پوشاک مختلف از جمله زنانه، مردانه و بچه گانه و لوازم آرایشی از برندهای مشهور دنیا، طبقه دوم برای لوازم خانگی برند، موبایل و کامپیوتر، لوازم دیجیتالی و طبقه سوم برای پوشاک و لوازم ورزشی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در طبقه سوم می توانید از کافی شاپ و رستوران هم استفاده نموده و خود را به یک وعده غذای لذیذ با منظرهی فوق العاده از دریای نیلگون خلیج فارس مهمان کنید. امکانات تفریحی متعددی همچون شهربازی بچه ها، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سالن ماساژ و سینمای چند بعدی هم در طبقه سوم وجود دارد که به این ترتیب امکان گردش و تفریح در کنار خرید برای بازتماشامایندگان مهیا است.

شهربازی سرپوشیده با وسایل بازی مهیج، گزینه ای عالی برای تفریح و شادی بچه ها محسوب می گردد؛ ضمن اینکه عظیمسالان می توانند در سالن بیلیارد و بولینگ، ساعاتی از اوقات خود را به تفریح سپری نمایند.

  • آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، روبه روی بازار عظیم مروارید، مرکز خرید سارینا 2

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش که در سال 1394 آغاز به کار کرد، یکی از جدیدترین بازارهای جزیره به تعداد می رود. این مرکز خرید دو طبقه، بیشتر از 90 غرفه دارد که انواع برندهای معروف همچون سامسونگ، ال جی، بنتون، اپل، تامی هایلفیگر، کنوود، پاندا، کت و... در آن پیدا می گردد؛ گرچه به گفته گردشگران، قیمت اجناس این بازار بالا است.

در این مجتمع لوکس می توانید انواع پوشاک بچه گانه، زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کالای خواب، زیورآلات و غیره را باکیفیتی عالی بخرید. آسانسور، پله برقی، پله برقی ویژه معلولان، کافی شاپ و فست فود، رستوران و نیمکت های استراحت، امکانات مرکز خرید رویامال را تشکیل می دهند.

  • تلفن: 07644481130
  • آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش (کوروش برند سنتر)، یک مجتمع لوکس است که در اسفند 1396 افتتاح شد و به واسطه فروش برندهای معتبرش شناخته می گردد.

مرکز خرید کوروش به فروش برندهای معتبر اختصاص دارد

از معروف ترین برندهای مراکز خرید کیش که در این محل شعبه دارند، می توان آدیداس، نایک، ماسیمو دوتی، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز و سان گلدن را نام برد که از همین نظر قیمت اجناس این مرکز خرید گران هستند.

جالب اینکه به علت وجود فروشگاه زیلان مگا استور در طبقه اول، مرکز خرید کوروش در میان تعدادی از مردم به نام فروشگاه زیلان هم معروف است. کالاهای مختلفی در این مرکز خرید وجود دارد که شامل انواع لباس (مردانه، زنانه و بچه گانه)، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتالی و... می گردد.

رستوران های متعدد این مجموعه نظیر چاپس گریل، برگر مرزالتس و غذای دریایی آبادان و بعلاوه کافه های ویونا، لاوازا و بلوط، این امکان را به شما می دهند که لحظه هایی را به استراحت بپردازید و خود را به یک غذای لذیذ یا نوشیدنی خنک و دلچسب مهمان کنید. فودسنتر طلوع کیش هم در مجاورت مرکز خرید کوروش فعالیت دارد که در صورت تمایل می توانید به آن سری بزنید.

  • آدرس: کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، مرکز خرید کوروش

مراکز خرید ارزان کیش

مراکز خریدی در کیش وجود دارد که در مقایسه با سایر مراکز خرید جزیره، اجناس خود را با قیمت مناسب تری عرضه می نمایند و لزوما ارزان نیستند.

مرکز خرید پانیذ

اگر می خواهید در سفر به کیش خرید به صرفه ای داشته باشید، مرکز خرید پانیذ گزینه مناسبی به تعداد میرود. این مرکز خرید دو طبقه دارای حدود 208 غرفه تجاری است و می توانید کالاهایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شکلات و قهوه، لوازم الکترونیک مانند تلفن همراه، مواد غذایی، بعلاوه لوازم دکوری، کیف و کفش و… را از آن بخرید. یک کافی شاپ در این مرکز خرید فعالیت می نماید که در صورت احساس خستگی می توانید در این محل انرژی دوباره ای به خود بازگردانید.

مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید زیتون و هایپر مارکت کیش از جمله بازارهای نزدیک به پانیذ هستند.

  • تلفن: 07644420025
  • آدرس: کیش، خیابان فردوسی، روبه روی هایپر مارکت کیش، مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید جزو قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید جزیره است که با الهام از بناهای دوره هخامنشی در سال 1373 ساخته شد. جالب اینکه به غیر از نمای سازه، هشت بازارچه موجود در آن هم با اسامی آثار باستانی و تاریخی اقصی نقاط ایران همچون آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا نام گذاری شده اند.

208 غرفه این بازار در زمینه پوشاک، کیف و کفش، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، و… فعال هستند و اجناس خود را با قیمت مناسبی عرضه می نمایند.

در این بازار هر شب اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی بین خریداران برگزار می گردد که شانس برنده شدن، لذت خرید از این محل را مضاعف می نماید. رستوران و کافی شاپ، سایر بخش های مرکز خرید مروارید را تشکیل می دهند و به این ترتیب دیگر دغدغه ای برای صرف غذا، مخصوصا انواع غذاهای ایرانی، جنوبی و فست فود نخواهید داشت.

  • تلفن: 0764458888
  • آدرس: کیش میدان امیر کبیر، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید

بازار زیتون کیش

بازار دو طبقه زیتون در سال 1376 افتتاح شده و 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری دارد. این بازار در ساحل غربی کیش قرار گرفته و نسبت به دیگر مراکز خرید کیش بسیار کوچک تر است. پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه، خرازی، لوازم خانگی، کفش و کیف و اسباب بازی از جمله اجناسی هستند که می توانید با قیمت مناسب بخرید.

از آنجا که این بازار فاصله چندانی با اسکله تفریحی کیش ندارد، با یک تیر دو نشان بزنید و پس از خرید و پاساژگردی، از پیاده روی در ساحل و تماشای غروب رویایی جزیره لذت ببرید. در نهایت از رستوران و کافی شاپ بازار بهره ببرید که رستوران آن انواع غذاهای ایرانی، جنوبی و فست فودی را طبخ می نماید و در کافی شاپ بازار زیتون، قهوه، آب میوه، انواع دسر و کیک های خوشمزه سرو می گردد.

بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان، مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است.

  • آدرس: کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی، بازار زیتون کیش

بازار مریم

بازار مریم از بازارهای قدیمی کیش است که به شکل بازارچه ای روباز در نزدیکی ساحل فعالیت می نماید. این بازار حدود 52 غرفه دارد که بیشترا به فروش پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف و کفش اختصاص دارند و می توانید خرید ارزان ای از آن ها داشته باشید.

کافی شاپ کوچک و فضای سبز بسیار زیبایی در محوطه میانی بازار وجود دارد که به لطف نیمکت هایی با چیدمان مجذوب نماینده می توانید روی آن ها بنشینید و از نوشیدنی های خوش طعم و خوراکی های لذیذ جنوبی نوش جان کنید. این بازار مانند سایر بازارهای جزیره هر شب با اجرای برنامه های شاد و قرعه کشی، اوقات خوشی را برای بازتماشامایندگان رقم می زند.

  • تلفن: 07644455553
  • آدرس: کیش، خیابان سنایی، بازار مریم

بازار مرجان کیش

بازار مرجان در بخش شرقی جزیره و در نزدیکی جزیره مرجان واقع شده و یکی از مراکز تجاری جزیره برای خرید مالی است. این بازار که در سال 1370 افتتاح شد، از بیشتر مراکز اقامتی و هتل های جزیره فاصله دارد؛ هرچند این موضوع از اشتیاق مسافران و اهالی جزیره برای بازدید از آن کم ننموده است.

یکی از جاذبه های بازار مرجان، آکواریوم عظیم طبقه همکف آن است که بیش از 800 گونه آبزی و ماهی خلیج فارس را در خود جای داده و همین موضوع بر محبوبیت آن افزوده است. آب نماهای زیبای این مجموعه با نورپردازی های تماشای هم برای بسیاری از بازتماشامایندگان مجذوب نمایندهیت دارد.

انواع پوشاک، کیف و کفش با کیفیت عالی و قیمت مناسب در واحدهای تجاری بازار مرجان به فروش می گردد؛ ضمن اینکه تعدادی از مغازه ها لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، موبایل، کیف و کفش، شکلات و مواد غذایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. وجود رستوران و کافی شاپ و ارائه نوشیدنی های عالی در محیطی خنک، این بازار را به مکانی ایدئال برای گردش و خرید تبدیل نموده اند.

وجود شعب بعضی بانک ها نظیر بانک های سپه، صادرات و ملی در بازار مرجان این مزیت را دارند که به راحتی می توانید امور بانکی خود را حتی در طول سفر انجام دهید.

  • آدرس: جزیره کیش، جاده دنیا، بازار مرجان کیش

بازار عربها کیش

بازار صفین یا بازار عربها در سال 1350 در منطقه بومی نشین جزیره با معماری سنتی عربی ساخته شد و از همین رو قدیمی ترین بازار کیش به تعداد می رود که مردم بومی خرید خود را از آن انجام می دهند.

بازار عربها یا بازار صفین قدیمی ترین بازار کیش محسوب می گردد

این بازار یک طبقه بازار دارای 70 غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. قدمت این بازار، معماری عربی جالب و همین طور قیمت مناسب کالاها باعث شده اند که بازار عربها مورد استقبال گردشگران قرار گیرد. بیشتر افراد شاغل در این بازار، عرب زبان هستند و به همین علت به آن، بازار عرب ها گفته می گردد.

بازار عربها در نزدیکی بازار پارس خلیج و اسکله میرمهنا، از اسکله های تفریحی جزیره کیش واقع شده است که پس از خرید می توانید از آن ها هم تماشا کنید.

  • تلفن: 07644432120
  • آدرس: کیش، شهرک صفین، بازار عربها کیش

بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج در سال 1370 در شهرک صفین، یکی از قدیمی ترین محله های جزیره کیش ساخته شد و اجناس متنوعی از پوشاک (زنانه، مردانه، بچه گانه) گرفته تا لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی و… را عرضه می نماید. این مرکز خرید هم مشابه سایر مراکز خرید، مجهز به رستوران و کافی شاپ است و در نتیجه در صورت احساس خستگی و گرسنگی می توانید از آن ها بهره ببرید.

مقاله مرتبط:

  • 10 هتل لوکس کیش؛ برترین هتل های کیش چه امکانات و خدماتی دارند؟

اجناس این بازار نسبتا ارزان تر از مراکز خرید لوکس جزیره است که یکی از دلایل محبوبیت آن به تعداد می رود؛ به خصوص که بعضی از گردشگران و شهروندان ساکن در جزیره، این محل را برای خرید جهیزیه انتخاب می نمایند.

پارک میرمهنا، اسکله تفریحی میرمهنا و بازار عربهای کیش از جمله جاذبه هایی هستند که در فاصله کمی از این بازار قرار دارند و می توانید باقی وقت خود را به گردش در آن ها سپری کنید.

  • آدرس: کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا، بازار پارس خلیج

مراکز خرید کیش از نظر مسافران

مراکز خرید بسیاری در جزیره کیش وجود دارد که شاخص ترین آن ها عبارت اند از بازار پردیس یک و دو، بازار مروارید، بازار زیتون، بازار مریم، بازار ونوس، بازار سارینا 1، بازار دیپلمات و مرکز تجاری کیش. مسافران در سفر به جزیره کیش اغلب این مراکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند و از همین جهت پیشنهادها و نظرهای جالبی راجع به هریک از آن ها دارند که می تواند راهگشای خوبی برای سایر افرادی باشد که تجربه کمتری دارند یا تا به امروز از این مراکز، خرید ننموده اند.

به نام مثال، گردشگران زیادی تجربه خرید شکلات و قهوه از شعبه های آرتاکیش را داشته اند که از نظر قیمت و تنوع با سلیقه آن ها متناسب بوده است.

مرکز خرید پردیس 1 کیش برای خرید برترین پوشاک زنانه، مخصوص لباس های مجلسی با قیمت مناسب پیشنهاد شده است. مرکز خرید پردیس 2 هم موردتوجه عده ای از گردشگران قرار گرفته است؛ زیرا اجناس برند با قیمت های نسبتا گران را در اختیار آن ها می گذارد.

مرکز خرید دامون و سارینا 1 از نظر بعضی مسافران جزو مراکز خرید شیک و لوکس با اجناس گران قیمت به حساب می آیند و مرکز خرید زیتون، اجناسی به مراتب ارزان تر دارد.

از نگاه گردشگران کیش، بازار عربها ارزش تماشا دارد و جای متفاوت و مجذوب نمایندهی برای گشت وگذار و خرید محسوب می گردد. بازار مرجان برای خرید لباس بچه گانه با قیمت مناسب معرفی شده است.

مرکز تجاری کیش یکی دیگر از مراکزی است که به علت تنوع اجناس، مخصوصا لباس زنانه و مردانه و قیمت پایین تر نسبت به سایر مراکز خرید جزیره، برای بعضی گردشگران مجذوب نمایندهیت دارد. ضمن اینکه مرکز خرید مذکور در منطقه خوبی قرار گرفته و از آنجا که در نزدیکی بیشتر هتل ها است، برای دسترسی به آن در هزینه ها صرفه جویی می گردد.

حراجی های کیش

جزیره کیش به داشتن مراکز خرید متنوع و حراجی های مجذوب نماینده و وسوسه انگیزش معروف است و بسیاری از گردشگران زمان حراجی ها را برای سفر خود انتخاب می نمایند. از اوایل اردیبهشت ماه تا آخر خرداد و از اوایل ماه مهر تا خاتمه آذر، قیمت کالاها مناسب تر می گردد و فصل حراج در کیش اغلب در این بازه زمانی اتفاق می افتد. در حقیقت، فصل هایی که از تعداد مسافران کیش کاسته می گردد، حراج ها و جشنواره های خرید انگیزه خوبی در گردشگران ایجاد می نماید تا به این بهانه به کیش سفر نمایند.

در فصل تابستان هم که آب وهوای جزیره بسیار گرم و شرجی می گردد، جشنواره تابستانه کیش با حراج ها، تخفیف های فوق العاده هتل ها و مجموعه های تفریحی و گردشگری از تاریخ 15 تیر تا 30 شهریور، گردشگران را برای سفر ترغیب می نماید. علاوه بر این، قیمت تور کیش و بلیط هواپیما در تابستان و زمان بازگشایی مدارس در پاییز به پایین ترین حد خود می رسد. برنامه های مجذوب نمایندهی نظیر کنسرت ، نمایش، جنگ های شبانه، کارناوال های شادی، اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی هم مجذوب نمایندهیت مضاعفی به این جشنواره می بخشند.

شاید بسیاری از گردشگران در طول سفر خود به این فکر باشند که چی تو کیش ارزونه؟ اگر در فصل حراجی ها یا جشنواره تابستانه راهی جزیره شدید، می توانید لباس و پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و انواع شکلات را با قیمت مناسبی بخرید. با این حال، هنگام خرید محصولات غذایی و شکلات به تاریخ انقضای آن ها توجه کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.

با شیوع کرونا، شرایط سفر و گردشگری تغییر چشمگیری نموده است و سفر به کیش هم از این قاعده مستثنا نیست. در واقع از زمان آغاز همه گیری، بارها سفر به جزیره ممنوع شده و مراکز خرید به تعطیلی کشانده شده اند. به همین جهت پیش از مسافرت حتما از شرایط مراکز خرید کیش در کرونا اطلاعات کسب کنید که پی درپی در رسانه ها و خبرگزاری ها به گوش مردم می رسد تا به این ترتیب سفر خاطره انگیزی داشته باشید.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3272

به "معرفی کامل تمامی مراکز خرید کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل تمامی مراکز خرید کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید