مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود

به گزارش هنجس بلاگ، منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در دربی نود و پنجم گفت: همانند دربی های گذشته اینقدر حساسیت در این دیدار هم بالا بود که دو تیم نتوانستند قابلیت های فنی خوب خود را به نمایش بگذارند. ترس از باخت در این دیدار همیشه باعث می شود تا دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و به دنبال این هستند تا بازنده نباشند. استقلال متأسفانه به دلیل عملکرد پرانتقاد خط دفاعش یک گل از پرسپولیس دریافت کرد و همان تک گل کافی بود تا سه امتیاز این بازی را از دست بدهد.

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود

وی در خصوص عملکرد دروازه بان استقلال گفت: مظاهری در چند صحنه منجی دروازه آبی پوشان شد اما یک دروازه بان مگر چقدر می تواند اشتباهات دیگران را جبران کند. او در طول بازی بارها اجازه گلزنی به مهاجمان پرسپولیس را نداد و این نشان می دهد با اینکه یک گل از پرسپولیس دریافت کرد اما عملکرد خوبی در این دیدار داشته است.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در خصوص درگیری های سرانجام بازی هم گفت: فوتبال ما به این اتفاقات زشت عادت کرده است. هر هفته شاهد این اتفاقات در زمین و تونل ورزشگاه ها هستیم و نمی دانم تا چه زمانی قرار است در بازی های حساس چنین اتفاقات ناخوشایندی هم رخ بدهد.

وی در خصوص دیدار استقلال در جام حذفی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: آبی ها در مقابل پرسپولیس بازی را واگذار کردند. آنها در دو دیدار 6 امتیاز حساس را از دست داده اند. حالا اگر مجیدی به دنبال رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است تا بتواند هم دل هواداران را شاد کند و هم یک قهرمانی با استقلال به عنوان مربی بیاورد، باید تمام تمرکز خود را برای دیدار برابر ذوب آهن بگذارد. بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کرده تا آنها بتوانند در زمین با ارائه یک بازی خوب برنده شده و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

رشیدی در سرانجام گفت: استقلال برای فصل آینده نیاز به خون تازه دارد. آبی ها به چند بازیکن باتجربه و تأثیرگذار نیاز دارند و دیروز شاهد بودیم که نبود باتجربه ها باعث شد آبی ها تمرکز خود را از دست داده و در روزی که می توانستند حداقل یک امتیاز از این دیدار کسب کنند، بازی را به حریف واگذار کردند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3135

به "مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید