مراقب آگهی های دروغین رهن آپارتمان با شرایط خاص باشید

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/بوشهر رئیس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به کشف یک پرونده کلاهبرداری در سایت دیوار ، بیان داشت : هنگام خرید از سایت دیوار ، قبل از رویت و تایید صحت، سلامت و ماهیت کالا از سوی کارشناس، هیچگونه مبلغی را واریز نکنید.

مراقب آگهی های دروغین رهن آپارتمان با شرایط خاص باشید

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: به تازگی مشاهده شده که مجرمان سایبری اقدام به درج آگهی دروغین در سایت دیوار نموده و با بارگزاری چند تصویر از یک آپارتمان مسکونی باعث جلب توجه متقاضیان رهن آپارتمان در بوشهر شده اند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران بیان می نمایند که اینکه واحد آپارتمان آگهی شده را برای متقاضی نگه دارند و آگهی را از سایت دیوار حذف نمایند می بایست حدود ده تا 20 میلیون تومان بیعانه پرداخت نمایند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر اعلام کرد: در ادامه پس از دریافت مبلغ توافقی بیعانه، جوابگوی کاربر متقاضی نبوده و بدین شکل از مردم کلاهبرداری می نمایند.

قاسمی به شهروندان توصیه کرد: تا قبل از رؤیت و مشاهده حضوری موضوع مورد معامله و توافق از پرداخت هرگونه وجهی در قالب بیعانه یا پیش پرداخت خودداری نموده و به صرف مشاهده تصاویر مدارک هویتی یا مالکیتی در فضای مجازی به صحت اظهارات طرف مقابل به صورت کامل اعتماد ننموده و درخواست رویت حضوری مورد ادعا شده را نمایند.

این مقام سایبری از شهروندان درخواست کرد: به تبلیغات فروش کالا و اجناس یا ارائه خدمات با هزینه پایین و شرایط عالی، به اسم یک فرصت مالی نگاه ننموده و به این موضوع شک نموده و به توصیه های پلیس که در آدرس اینترنتیwww.cyberpolice.ir بارگزاری شده، قبل از پرداخت هرگونه وجهی، توجه نمایند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3384

به "مراقب آگهی های دروغین رهن آپارتمان با شرایط خاص باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب آگهی های دروغین رهن آپارتمان با شرایط خاص باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید