مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گشت

به گزارش هنجس بلاگ، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار گشت.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، این مجمع بعدازظهر امروز با حضور 23 نفر از طریق وبینار و حسین اوجاقی نماینده مربیان و زهرا نعمتی نماینده ورزشکاران در آکادمی ملی المپیک برگزار گشت.

در ابتدا محمد اسد مسجدی با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده به ساماندهی بیمه ای ورزشکاران و 14790 نفر که مورد درمان قرار گرفتند، اشاره کرد و گفت: دوره های ضد دوپینگ انجام شد و هیئت های پزشکی ورزشی در سراسر کشور خدمات شایسته ای به ورزشکاران داده اند.

در ادامه حسابرس فدراسیون گزارشی از عملکرد حساب مالی از سال 1397 تا انتها 1398 داد و موضوع بدهی فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح شد که 4 میلیارد تومان است و برای حل آن نامه ای به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان زده شده است.

مبلغی برای سرمایه گذاری در بانک تات گذاشته شد که بعد از انحلال بانک پول به صندوق حمایت از پیشکسوتان داده شد که آنها اعلام کردند مبلغی سهام خریداری شده که قرار شد این موضوع بررسی شود.

حق عضویت سالیانه به 30 هزار تومان افزایش یافت و تعرفه های درمانی هم به میزان 50 درصد افزایش یافت.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع نیز در انتها گفت: از زحمات مسئولان فدراسیون و هیئت های استانی شرایط شیوع ویروس کرونا تشکر می کنم. تیم های بزرگی پشت موفقیت های ورزشکاران هستند و مسئولان پزشکی ورزشی هم در این موفقیت ها سهم دارند و امیدوارم انتخابات ریاست فدراسیون به زودی برگزار شود که سرپرستان فدراسیون هم در این مدت زحمات کشیدند که باید از آنها تشکر کنیم.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1940

به "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید