مارادونا کالبد شکافی شد

به گزارش هنجس بلاگ، قلب مارادونا برای آنالیز های بیشتر از بدنش خارج شده است.

مارادونا کالبد شکافی شد

به گزارش خبرنگاران، آزمایش بر روی خون، ادرار، موارد مربوط به کالبد شکافی و حتی قلب دیگو آرماندو مارادونا که گفته می گردد وزن آن 2 برابر حالت طبیعی است؛ فردا شروع خواهد شد تا در آزمایشگاه های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

این در حالی است که منابع قضایی امروز گزارش داده اند که کالبدشکافی پیکر مارادونا توسط پزشکان قانونی، اجرا شده است و همه چیز آماده آزمایش های دیگر است.

مطالعات مهم دیگری روی بدن مارادونا انجام خواهد شد که به واسطه آن ها می توان متوجه شد که آیا او در ساعات آخر زندگی خود، الکل یا مواد مخدر مصرف نموده است یا خیر. همچنین مطالعات هیستوپاتولوژیک که شامل مواردی است که در بعد میکروسکوپی اندام ها را آنالیز می نماید، نیز انجام خواهد شد.

بیشتر تحقیقات تخصصی فردا ساعت 8 صبح به وقت آرژانتین و در مقر ناظر پلیس بوینس آیرس انجام خواهد شد. همچنین 2 نفر از دادستان ها برای نظارت بر این آزمایش ها به محل مورد نظر اعزام خواهند شد.

از طرفی در بخش آسیب شناسی روی قلب دیگو مارادونا که به طور کامل از بدن او برداشته شده است، آزمایش هایی شکل خواهد گرفت. بعضی از گزارش ها حاکی از آن است که قلب اسطوره فوتبال آرژانتین تا حدود زیادی یعنی 500 گرم، اضافه وزن داشته و به نوعی این امر غیر طبیعی بوده است.

یکی دیگر از نکاتی که متخصصان درخواست تجزیه و تحلیل آن را داشته اند، به سیستم راهنمایی قلبی مربوط می گردد؛ این یعنی ساختار های محرک که باعث انقباض قلب می گردد و عظیم شدن بیش از حد قلب مارادونا را در پی داشته است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2261

به "مارادونا کالبد شکافی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا کالبد شکافی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید