قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی ماه امسال

به گزارش هنجس بلاگ، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ضمن اشاره به اتمام مراحل عملیاتی سازی ماده 11 قانون انتهاه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان تا قبل از انتها سال جاری گفت: تا تاریخ 25 دی ماه سال جاری، 120 هزار انتهاه فروشگاهی که پرونده مالیاتی ندارند و یا پرونده ناقص دارند و یا دارنده انتهاه فوت شده است، قطع شد.

قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی ماه امسال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، مهران محرمیان به همکاری بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی در مورد قانون انتهاه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان اشاره نمود و اضافه کرد: در مورد اجرای ماده 11 این قانون، مقرر شد از 22 دی ماه سال جاری دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت جدیدی بدون ایجاد پرونده مالیاتی فعال نگردد.

وی اضافه کرد: در این زمینه هماهنگی لازم با سازمان امور مالیاتی انجام شده و ضمن تشکر از همکاری خوب این سازمان مقرر شده است که از اوایل بهمن ماه سال جاری، ایجاد پرونده جدید مالیاتی به صورت اتوماتیک انجام گردد.

این مقام مسئول بانکی توضیح داد: در مورد 3 میلیون و 800 هزار ابزار پذیرش که پرونده مالیاتی نداشته اند هماهنگی لازم با سازمان امور مالیاتی انجام شده و پرونده مالیاتی این افراد به صورت اتوماتیک ایجاد خواهد شد.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در انتهای سخنان خود با بیان اینکه پرونده ماده 11 قانون انتهاه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با اجرای کامل آن تا قبل از انتها سال جاری بسته خواهد شد، گفت: همچنین هشدارهای لازم به سایر صاحبان ابزار پذیرش که اطلاعات آنها به هر دلیلی نقص دارد، ارایه شده است تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند، در غیر این صورت ابزار پذیرش آنها غیر فعال خواهد شد.

->

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2469

به "قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی ماه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع 120 هزار پایانه فروشگاهی فاقد پرونده مالیاتی تا 25 دی ماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید