عصبانیت ترامپ از تناقض گزارش دهی تیم پزشکی و مقام کاخ سفید

به گزارش هنجس بلاگ، رسانه های آمریکا گزارش دادند پس از آنکه رئیس کارکنان کاخ سفید اظهاراتی اظهار داشت که با گزارش تیم پزشکی ترامپ تناقض داشت، از وی بسیار خشمگین شده است.

عصبانیت ترامپ از تناقض گزارش دهی تیم پزشکی و مقام کاخ سفید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان و روزنامه نیویورک تایمز امروز یکشنبه گزارش دادند دونالد ترامپ از مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید پس از آنکه اظهاراتی متناقض با تیم پزشکی رئیس جمهور عنوان نمود، خشمگین شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دو منبع آگاه به سی ان ان گفتند ترامپ از اینکه میدوز پس از اتمام کنفرانس خبری دکتر شان کانلی اظهاراتی پزشک رئیس جمهور مطرح نموده که متناقض با گزارش دهی او بوده، عصبی شده است.

میدوز روز گذشته بلافاصله پس از اتمام اولین کنفرانس خبری دکتر کانلی در بیمارستان نظامی والتر رید به صورت غیررسمی گفته بود حال ترامپ به خوبی آن چیزی نیست که پزشک رئیس جمهور می گوید.

رئیس کارکنان کاخ سفید در حالی که از خبرنگاران می خواست تا نامش را فاش نکنند به آنها گفته بود: شرایط حیاتی رئیس جمهور طی 24 ساعت گذشته بسیار نگران کننده بود و 48 ساعت آینده بسیار حساس است. هنوز در جهت معین بازیابی کامل سلامت او نیستیم.

پزشک ترامپ در کنفرانس خبری دیروز خود گفته بود رئیس جمهور حالش خیلی خوب است و روحیه استثنایی خوبی دارد.

رسانه های آمریکا نوشتند ترامپ به دلیل این تناقض و عصبانیت از رئیس کارکنان کاخ سفید ساعتی بعد در صفحه توئیتر خود نوشتحالم خوب است و چند ساعت پس از آن هم ویدئویی از وی منتشر شد که نشان می داد حالش بهتر شده است.

این در حالی است که پزشک ترامپ امروز در کنفرانس خبری خود گفت میزان اشباع اکسیژن رئیس جمهور در طول بیماری دو بار آدینه و شنبه کاهش یافت. کانلی اضافه کرد کرد که روز آدینه به او اکسیژن داده شده است، اما در خصوص اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1846

به "عصبانیت ترامپ از تناقض گزارش دهی تیم پزشکی و مقام کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت ترامپ از تناقض گزارش دهی تیم پزشکی و مقام کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید