روش مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاره ، برای اینکه بتوانید کباب خوشمزه ای تهیه کنید، لازم است تا مواد آن را بخوبی و با نسبت های صحیح آماده کنید. از اینرو در این مطلب شما را با روش مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب آشنا خواهیم کرد.

روش مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب

مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب

  1. برای مزده دار کردن گوشت گوساله برای کباب از نمک، فلفل سیاه و زعفران استفاده کنید. پس اضافه کردن ادویه های دیگری مانند زردچوبه، پاپریکا و فلفل قرمز را فراموش کنید! همچنین برخی توصیه می کنند که از سیر و برگ بو استفاده کنید؛ در اصل این ها موادی نیستند که با ذائقه ی تمام افراد سازگار باشد. پس شما نیز این ریسک را نکنید و از همان مواد مرسوم یعنی نمک، فلفل سیاه و زعفران استفاده کنید.
  2. البته می دانید که یکی از مواد اصلی در تهیه کباب، پیاز است. ولی آیا می دانید که بهترین زمان برای افزودن پیاز به گوشت کباب کوبیده چه زمانی است؟ برای افزودن پیاز به گوشت چرخ کرده ابتدا گوشت را با صفحه درشت چرخ گوشت، چرخ کنید. سپس پیاز را پیاز را از رنده ریز رد کنید و آب اضافی آن را با فشردن بین دست کاملا بگیرید و آن را همراه با قدری نمک به گوشت اضافه کرده و این بار گوشت را از صفحه ریز چرخ گوشت رد کنید. حالا مایه کباب آماده است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1821

به "روش مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش مزه دار کردن گوشت گوساله برای کباب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید