دست و پای ما را بسته اند

به گزارش هنجس بلاگ، سیدجلال حسینی برای خط دفاعی پرسپولیس یک نعمت است. بازیکنی که با حضورش در خط دفاعی می تواند خیال کادرفنی و هواداران این تیم را راحت کند.

دست و پای ما را بسته اند

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: غیبت او در اراک اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم زد و بازگشت او به خط دفاعی با پیروزی سرخ پوشان مقابل ماشین سازی همراه بود. او تبدیل شده به یکی از مهره های غیر قابل انکار ترکیب تیم یحیی و به عنوان کاپیتان، سنگین ترین مسؤولیت را در تیمی که به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی است به گردن دارد.

گلزنی در دقیقه میناوند و به یاد میناوند. اول در این مورد حرف بزنیم.

جای مهرداد میناوند همیشه کنار ما خالی می ماند. مهرداد واقعا خوش قلب و مهربان بود. فوق العاده بود. کافی بود یک بار با او حرف زده باشید تا بدانید چه می گویم. خوشحالم که در این دقیقه گلزنی کردیم و این برد هم تقدیم به روح بزرگ و پاک مهرداد میناوند.

خیلی ها فکر می کردند بازی آسانی مقابل ماشین سازی در پیش دارید.

اصلا این طور نیست. ما اصلا در لیگ بازی آسان نداریم. شما نگاهی به جدول بیاندازید تا ببینید چقدر امتیازات

به هم نزدیک است. به همین دلیل اصلا نمی شود گفت بازی آسان یا بازی سخت. همه بازی ها سخت و سنگین است و خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

غیبت شما در اراک باعث شد تا اولین شکست پرسپولیس رقم بخورد.

اصلا بحث من نیست. ما در خط دفاع کمبود بازیکن داریم و همین مساله با وجود مصدومیت من و کنعانی زادگان باعث شد تا به تیم فشار زیادی وارد شود. اما خدا را شکر ماشین سازی را بردیم و امیدوارم این فرایند را بتوانیم حفظ کنیم.

به نظر می رسد باشگاه هم شرایط مالی سختی را دنبال می کند.

شرایط واقعا سخت است. اگر یادتان باشد این را من چند ماه قبل در مصاحبه هایم گفته بودم که امسال چقدر سال سختی پیش رو داریم. امیدوارم باشگاه بیشتر تلاش کند. چون شرایط طوری نیست که همه فکر می کنند. ما واقعا شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم مسؤولان باشگاه تلاش شان را بیشتر کنند.

از چه نظر؟

از هر نظر که فکرش را بکنید. از نظر مالی خودتان می دانید چقدر دریافتی داشته ایم. از نظر تیمی ببینید چطور دست و پای تیم ما را بسته اند که کلا دفاع نداریم و همان طور که گفتم در اراک من و دو بازیکن دیگر نبودیم اصلا بازیکن نداشتیم. خب دیگر چه باید بگویم. همه چیز معین نیست؟

نمی خواهید بگویید مقصر کیست؟

امیدوارم بتوانیم فرایند خوب مان را حفظ کنیم. فقط این را بگویم هرکار خواستند با ما کردند و تنها کاری که از دست ما برمی آید آن است که بجنگیم و تلاش کنیم به جایگاه اصلی مان برسیم.

و بازی بعدی مقابل تراکتور.

بازی سختی است. همان طور که گفتم همه بازی ها سخت و سخت است. اما ما کم نمی گذاریم و با تمام توان مان می جنگیم.

حامد وفایی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2578

به "دست و پای ما را بسته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست و پای ما را بسته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید