خبرنگاران 14 واحد پانسیون پزشکی در شهرستان دیر اجرایی می شود

به گزارش هنجس بلاگ، بوشهر - خبرنگاران - فرماندار دیرگفت: 14 واحد پانسیون پزشکان و یک واحد مرکز جامع سلامت با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون تومان در این شهرستان اجرایی می شود.

خبرنگاران 14 واحد پانسیون پزشکی در شهرستان دیر اجرایی می شود

کریم علی حسنی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: این پروژه ها شامل 10 واحد پانسیون پزشکان در شهر دیر، چهار واحد در شهر آبدان و یک مرکز جامع سلامت در شهر بردخون است که عملیات اجرایی شان بزودی شروعخواهد شد.

وی گفت: در بازدید روز پنجشنبه نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه و رییس سازمان برنامه و بودجه استان از پروژه های در دست اجرا شهرستان تصمیم های خوبی برای تامین اعتبار پروژه های این شهرستان گرفته شد.

فرماندار دیر اظهارداشت:پروژه های فضای سبز ورودی شهید بردستانی بردخون به مساحت12 هزار مترمربع ، گلزارشهرای گمنام بردخون ،جاده دسترسی بردخون به دیر به مسافت 60 کیلومتر ، مجتمع آب رسانی دمیگز ، اسکله خورخان بردخون و مرکز جامع سلامت بردخون مورد بازدید قرار گرفت و رییس سازمان برنامه و بودجه استان برای تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها قول مساعد داد.

وی گفت: در شهر دیر نیز پروژه احداث مرکز فنی و حرفه ای برای صنایع دریایی در زمینی به مساحت 10 هزار و 750 مترمربع ، روشنایی زمین ورزشی و نگارخانه شهر دیر، در شهر بردستان پیاده رو و بلوار سازی ، ادامه بلوار خلیج فارس شهر دیر، ساحل سازی شهر دیر، راه مواصلاتی آبدان به دوراهک،پیچ های روستای جاشک مورد بازدید قرار گرفت و برای تخصیص اعتبارات برای پروژه ها قول مساعد داده شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرستان دیر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ادامه بازدید های شهرستانی و بررسی شرایط پیشرفت پروژه های عمرانی سطح استان،پس از تنگستان و دشتستان و گناوه و دیلم از پروژه های شهرستان دیر و کنگان بازدید شد.

علی درویشی اضافه نمود:برخی از پروژه ها با رویکردی که در کمیته تخصیص استان مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام مورد تاکید بوده در مرداد ماه تخصیص اعتبار به آن ها اجرا شده و این بازدید ها با هدف فعال سازی و تسریع در بهره برداری از این پروژه ها صورت می گیرد.

وی بیان داشت: اسکله خورخان که از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوده نیز با تزریق اعتبار فعال شده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است و انتظار می رود فاز اول آن جهت تسهیل در پهلوگیری قایق ها تا سرانجام سال به اتمام برسد.

درویشی ادامه داد: ابرسانی به مجتمع روستایی دمیگز که سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت به دلیل نبود مخزن و ایستگاه پمپاژ در این خط آبرسانی پایداری به این روستاها انجام نمی شد که برای رفع این مشکل نیز آب و فاضلاب استان تا شش ماه آینده نسبت به رفع نواقصات آن اقدام خواهد کرد.

وی گفت: در حوزه فرهنگ جهت بهره برداری از نگارخانه در کمیته تخصیص توجهی به تکمیل تالار فرهنگ دیر و اتمام نگارخانه آن اجرا شده بود که پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار نبود و نیازمند تامین منابع بیشتری در مدت زمان باقیمانده از سال است که در کمیته تخصیص نسبت به این پروژه تصمیم مناسب اتخاذ می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: یکی از مسائل بیمارستان دیر عدم ماندگاری کادر درمان است که برای شرایط بهتر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ چهار میلیارد برای ان اختصاص یافته بود و دانشگاه علوم پزشکی تا قبل از سرانجام سال نسبت به انتخاب پیمانکار و فعال سازی پروژه اقدام خواهد شد.

وی یادآورشد: برای استفاده بیشتر ورزشکاران از زمین چمن ورزشگاه تکمیل روشنایی آن پیشنهاد شد که با تامین اعتبار اجرا شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان و تخصیص اجرا شده اداره کل ورزش و جوانان نسبت به شروع عملیات ان اقدام خواهد کرد.

درویشی ادامه داد: در شهر دیر پروژه های عمران شهری متعددی از محل اعتبارات داخلی شهرداری اغاز شده و اعتبارات تکمیلی توسط کمیته برنامه ریزی سال جاری تامین شده که از فرایند مناسبی نیز برخوردار بودند و تمام پروژه های بازدیدی فعال بوده که قطعا برای تسریع در اتمام انها در دهه فجر در کمیته تخصیص استان منابعی به آن ها اختصاص خواهد یافت.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2116

به "خبرنگاران 14 واحد پانسیون پزشکی در شهرستان دیر اجرایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 واحد پانسیون پزشکی در شهرستان دیر اجرایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید