خبرنگاران سمن های جوان قزوین، چهار هزار و 900 بسته معیشتی را توزیع کردند

به گزارش هنجس بلاگ، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سازمان های مردم نهاد جوان استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز چهار هزار و 900 بسته معیشتی را به ارزش 640 میلیون تومان توزیع کردند.

خبرنگاران سمن های جوان قزوین، چهار هزار و 900 بسته معیشتی را توزیع کردند

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: این سمن ها در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اقدامات خوبی داشتند و باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد جوان استان برای توزیع اقلام بهداشتی در گروه هدف از کادر درمانی، ساکنان حاشیه شهر، زنان سرپرست خانوار و گندزدایی و تهیه ماسک اقدام کرده و حدود 920 میلیون تومان کمک کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ساختار ستاد ساماندهی امور جوانان، افزود: تشکیل کمیته های تخصصی ششگانه این ستاد شامل ازدواج و خانواده، آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، اشتغال، اوقات فراغت و مشارکت اجتماعی و ... ابلاغ شده و باید برای تصمیم گیری در خصوص تشکیل یا ادغام آنها با کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی اقدام شود.

این مسوول با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده در حوزه جوانان، گفت: تفاهم نامه ای میان وزارت کار و وزارتخانه ورزش برای تشکیل تعاونی های جوانان منعقد شده و تا به امروز 2 جلسه در این زمینه برای آموزش جوانان و برنامه ریزی های لازم برگزار شده است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران سمن های جوان قزوین، چهار هزار و 900 بسته معیشتی را توزیع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سمن های جوان قزوین، چهار هزار و 900 بسته معیشتی را توزیع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید