خبرنگاران افشاء کننده سوالات کنکور در قزوین شناسایی شد

به گزارش هنجس بلاگ، قزوین - خبرنگاران - روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری افشاء کننده سوالات کنکور در قزوین خبر داد.

خبرنگاران افشاء کننده سوالات کنکور در قزوین شناسایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین،در این اطلاعیه که شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران ارسال شده، آمده است: با توجه به اینکه داوطلب کنکور سراسری سال جاری توانسته بود با استفاده از غفلت مراقبان، تلفن همراه خود را وارد جلسه امتحان کرده و پس از توزیع دفترچه سوالات طی تماس با شخصی که بیرون حوزه امتحانی جهت پاسخگویی به پرسش ها مستقر بوده اقدام به اعلام سوال و اخذ جواب آنها نماید.

مراقبان پس از اطلاع از این موضوع، داوطلب خاطی را به دستگاه قضایی معرفی کردند که این متهم در حال حاضر با قید کفالت آزاد شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

20 هزار و 204 داوطلب قزوینی در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده بودند که 12 هزار و 160 شرکت کننده، یعنی 60 درصد از داوطلبان را بانوان و هشت هزار و 44 نفر را نیز آقایان تشکیل داده اند.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان این دوره از آزمون سراسری نیز مربوط به گروه تجربی با 42 درصد شرکت کنندگان بوده است.

سال گذشته و همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها در استان قزوین با حضور 19 هزار و 211 داوطلب برگزار شده بود.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1612

به "خبرنگاران افشاء کننده سوالات کنکور در قزوین شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افشاء کننده سوالات کنکور در قزوین شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید