حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات دنیا در خدمت داعش است

به گزارش هنجس بلاگ، یک مقام نظامی حشد شعبی عراق تاکید نموده است که محل ذخیره تسلیحات داعش توسط بازار سیاه فروش سلاح که عمدتا توسط کارخانه های غربی اداره می شوند، علت فعالیت جنایتکارانه داعش است.

حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات دنیا در خدمت داعش است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از سایت خبری بغداد الیوم، علی الحسینی مسئول روابط عمومی حشد شعبی در تازه ترین گزارش خود از تحرکات تروریست های داعشی در عراق درباره محل تامین تسلیحات پیشرفته تروریست ها و قدرت دهی به این گروه ها هشدار داد.

الحسینی در این باره تاکید نمود: تروریست های تکفیری همچنان (با وجود شکست های متحمل شده) به تسلیحات گوناگون و قابل توجهی دسترسی دارند.

این مقام حشد شعبی با اشاره به گزارش های تهیه شده درباره تروریست ها توسط نیروهای امنیتی عراق شرح داد: نیروهای امنیتی با انجام عملیات های شناسایی و اطلاعاتی در استانهای صلاح الدین،کرکوک و دیالی ذخایر قابل توجهی سلاح را از مخفیگاه تروریست ها کشف نموده اند، تسلیحاتی که بسیار پیشرفته و بروز هستند.

الحسینی در انتها بر ضرورت پیگیری عناصر داخلی تسهیل کننده راستا رساندن سلاح به داعش تاکید نمود.

پیشتر راند پاول سناتور جمهوری خواه آمریکا، سیاست های نادرست این کشور و مداخله بیش از حد در بحران سوریه را عامل به وجود آمدن پناهگاهی مناسب برای تروریست های غرب آسیا و کشیده شدن هرج ومرج به شمال عراق دانسته بود. وی یکی از دلایل تقویت داعش را ارسال سلاح های آمریکایی برای متحدان این گروه در سوریه عنوان می نماید و می گوید: داعش در سوریه متحد ما بود. ما برای عقب راندن نیروهای وفادار به دولت دمشق، به شبه نظامیان سلاح دادیم و مکانی امن برای این افراد در سوریه درست کردیم. به نظر من، دخالت ما در سوریه منجر به اوضاع جاری عراق شد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1690

به "حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات دنیا در خدمت داعش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات دنیا در خدمت داعش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید