تعداد بیماران کرونایی بستری رنگ شهر های معین می نماید، کرونا قدرت سرایت زیادی دارد

به گزارش هنجس بلاگ، عضو کمیته اپیدمیولوژی کرونا و رئیس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید گفت: درکل به نظر می رسد با بیماری روبرو هستیم که سرایت پذیری بالایی دارد و انتخاب شهر ها با شرایط سفید و ... براساس میزان بیماران بستری است.

تعداد بیماران کرونایی بستری رنگ شهر های معین می نماید، کرونا قدرت سرایت زیادی دارد

احسان مصطفوی، عضو کمیته اپیدمیولوژی کرونا و رئیس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و باز پدید انستیتو پاستور در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: آن چیزی که در طبقه رنگی کشور لحاظ می گردد برای بیماران کرونایی بستری است و باید بگوییم کووید 19 قدرت سرایت زیادی دارد.

وی اضافه نمود: درکل به نظر می رسد با بیماری روبرو هستیم که سرایت پذیری بالایی دارد، اما افرادی که خاتمه در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهدند افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای هستند. انتخاب شهر ها با شرایط سفید و ... براساس میزان بیماران بستری است.

عضو کمیته اپیدمیولوژی کرونا درباره ناتوانایی در انجام تست بیشتر در کشور، اعلام نمود:هم تست سروولوژی و هم تست پی سی آر داریم و آنچه احتیاج داریم درباره تست مولکولی است و در بعضی آزمایشگاه ها استفاده می گردد. روزانه 20 هزار تست را می توانیم انجام دهیم و می توانیم این میزان را به 2.5 برابر برسانیم.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1055

به "تعداد بیماران کرونایی بستری رنگ شهر های معین می نماید، کرونا قدرت سرایت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بیماران کرونایی بستری رنگ شهر های معین می نماید، کرونا قدرت سرایت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید