تبلیغ سفر مقرون به صرفه عمانی ها به ایران، تور 6 روز و 5 شب ایران فقط 125 دلار!

به گزارش هنجس بلاگ، عمان به علت قدرت بالای پول ملی اش این روزها تبدیل به یکی از مقاصد کار برای ایرانی ها شده است. روابط محبت آمیز دو کشور هرچند گرفتن ویزا را برای دو طرف سهل نموده اما موج سفر کارگران برای کار در عمان طی ماه های اخیر با هشدارهای دو کشور روبرو شده است. هر چند عمان سعی می کتد با تبلیغات کاذب اما برنامه ریزی شده سهم بیشتری در بازار جهانی گردشگری پیدا کند و با توسل به تبلیغات نیم نگاهی به گردشگران ایران دارد اما ایران هم مقصد مناسبی برای عمانی هاست.

تبلیغ سفر مقرون به صرفه عمانی ها به ایران، تور 6 روز و 5 شب ایران فقط 125 دلار!

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

در تبلیغی که به تازگی یک شرکت جهانگردی منتشر نموده، هزینه سفر به ایران 50 ریال عمان مشخص شده که با احتساب هر ریال حدود 2.5 دلار، تور 6 روزه ایران برای عمانی ها حدود 125 دلار آب می خورد که مبلغ اندکی است. هر چند این تمام ماجرا نیست و تبلیغ تور ایران برای عمان ها، دستکمی از تبلیغات عمانی ها برای جهانگردی این کشور ندارد. هزینه هواپیما و خورد و خوراک در این مبلغ تور محاسبه نشده و البته مبلغ 50 ریال در صورتی محاسبه می گردد که سه نفر با هم اقدام به خرید این تور نمایند. شگرد های تبلیغاتی ای که کوشش می نماید بتواند بازاری در عمان پیدا کند.

خطه شمال همیشه مقصد مورد علاقه برای اعراب حاشیه خلیج فارس بوده است. با این وجود، قائله حمله به سفارت عربستان باعث شد که ورودی جهانگرد ایران از کشورهای عرب منطقه کاهش چشم گیری پیدا کند. هر چند از سال گذشته مقرون به صرفه شدن ایران به اسم یک مقصد جهانگردی با رونق سفر همسایه ها به ایران همراه بوده است حالا شرکت های مختلف می کوشند با توجه به روابط محبت آمیز دو کشور ایران و عمان بازار جدیدی برای جهانگردی ایران در کشور عمان پیدا نمایند. بازاری که مشخصا طیف های کم برخوردارتر عمانی ها را هدف قرار داده تا با مقرون به صرفه نشان دادن سفر به ایران، انگیزه سفر در آنها ایجاد کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3408

به "تبلیغ سفر مقرون به صرفه عمانی ها به ایران، تور 6 روز و 5 شب ایران فقط 125 دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ سفر مقرون به صرفه عمانی ها به ایران، تور 6 روز و 5 شب ایران فقط 125 دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید