بورس در دومین روز هفته چند واحد رشد کرد؟

به گزارش هنجس بلاگ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز 16 شهریور بازار سرمایه با ثبت رشد 5 هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 647 هزار واحد قرار گرفت.

بورس در دومین روز هفته چند واحد رشد کرد؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 10میلیارد و 6میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 11هزار و 594میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 413هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 5هزار و 847واحدی در ارتفاع یک میلیون و 647هزار و 855واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت های ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و گروه مپنا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

  • شاخص بورس به رشد 5 هزار واحدی قناعت کرد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 747میلیون ورقه به ارزش 5هزار و 535میلیارد تومان در 568هزار و 276نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 339واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت های بانک دی، پتروشیمی تندگویان و آهن و فولاد ارفع بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1731

به "بورس در دومین روز هفته چند واحد رشد کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس در دومین روز هفته چند واحد رشد کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید