بحرین حواس تیم ملی را پرت نکند، نقاط ضعفی که خطرناک است

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری مهیج و جذاب پیروز شد بحرین را با نتیجه 3 بر صفر در منامه شکست دهد که این پیروزی باعث زنده شدن امیدهای صعود به عنوان تیم اول از گروه سوم مرحله مقدماتی به مرحله اصلی مسابقات بود.

بحرین حواس تیم ملی را پرت نکند، نقاط ضعفی که خطرناک است

محمد مومنی کارشناس فوتبال در این خصوص به خبرنگاران گفت: این پیروزی را به مردم شریف ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه کام مردم عزیزمان همینطور شیرین باشد. نتیجه این بازی بسیار خوب بود، اما مشخصاً ما در کارهای تیمی چندان پیروز نبودیم که این ناشی از فقدان بازی های تدارکاتی بود. اگر در این بازی بزرگ بحرین را شکست دادیم، باید این پیروزی را مرهون هماهنگی فوق العاده دو مهاجم لژیونر بدانیم که این هماهنگی از سال ها قبل بین آنها ایجاد شده است.

وی افزود: طارمی و آزمون فوق العاده بودند و یک کلاس بالاتر از آسیا ظاهر شدند که این کاملاً طبیعی بود. چون این دو بازیکن ستاره های لیگ های معتبر اروپایی هستند و نشان دادند که فوتبال شان در سطح اروپاست. امیدوارم علی الحساب مقابل کامبوج و به خصوص عراق هم بازیکنان ما همین قدر آماده باشند و عملکرد فوق العاده شان منجر به پیروزی شود.

عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت: علاوه بر اینکه تیم ملی هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده است، ما در خط دفاعی دچار نوسان هستیم و در صورت عدم ترمیم نقاط ضعف، در بازی های بزرگ ممکن است آسیب ببینیم. کنعانی و شجاع در کنار هم یک زوج خیلی ایده آل برای بازی های بزرگ نیستند. در همین بازی هم کنعانی چند بار پاس های اشتباه داد که مقابل تیم های حرفه ای تر دردسر ساز می شود.

مومنی شرح داد: به اعتقاد من پور علی گنجی و مجید حسینی می توانند یک زوج خیلی ایده آل برای قلب دفاع تیم ملی باشند و برای من عجیب است که این دو مورد استفاده قرار نمی گیرند. در کناره های خط دفاعی هم که ضعف زیادی مشاهده می شود و بازیکنانی که تا به امروز در این پست به بازی گرفته شده اند مطمئن نیستند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: تعویض هایی که به خصوص در نیمه دوم دیدیم بیشتر جابجایی نفر با نفر بود؛ و این تعویض ها در تغییر سیستم و روش بازی تاثیری نداشت. در مجموع تیم ملی ایران در این دو بازی بیشتر متکی بر قدرت انفرادی و خلاقیت فردی بازیکنان نتیجه گرفت و در تیمی که بر پایه خلاقیت فردی پیش می رود، نباید از مهدی قایدی به راحتی چشم پوشی کرد. چون قایدی از نظر تکنیک فردی از همه بازیکنان تیم ملی یک سر و گردن بالاتر است.

مهاجم پیشین فوتبال ایران در خصوص دیدار مقابل عراق خاطر نشان ساخت: امیدوارم پیروزی شیرین مقابل بحرین باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان و اعضای کادر فنی و پرت شدن حواس از تیم عراق نشود. بحرین تیم خیلی خوبی بود اما عراق به مراتب از بحرین برتر، حرفه ای تر و گردن کلفت تر است و به راحتی بحرین دم به تله نمی دهد.

وی تاکید کرد: ما هنوز در این گروه دو فینال بزرگ در پیش داریم که باید با گذر از این دو بازی، با تدارک بسیار بهتری به فکر مرحله بعدی مسابقات باشیم و در نهایت نیز شاهد صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر باشیم.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3236

به "بحرین حواس تیم ملی را پرت نکند، نقاط ضعفی که خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین حواس تیم ملی را پرت نکند، نقاط ضعفی که خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید