بازداشت بمب گذار داعشی در استان الأنبار

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، نیروهای ارتش عراق همچنان به عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند. بدین ترتیب، نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیریها ترتیب دادند.

بازداشت بمب گذار داعشی در استان الأنبار

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی مواضع بقایای عناصر داعش در استان الأنبار را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات، نیروهای عراقی پیروز شدند مسئول بمب گذاری داعش را در الانبار شناسایی و بازداشت نمایند.

این درحالی است که پیشتر نیروهای ارتش عراق یکی از خطرناک ترین عناصر داعش را در استان نینوا بازداشت نموده بودند. این عنصر بازداشت شده از مدتها قبل توسط نیروهای عراقی تحت تعقیب قرار گرفته بود.

چندی پیش نیز نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق عملیات مشترکی را علیه بقایای عناصر تروریستی داعش در این کشور ترتیب دادند. عملیات مذکور در منطقه یثرب واقع در محور جنوبی سامراء انجام شد. نیروهای ارتش و حشد شعبی در جریان این عملیات پیروز شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریهای داعش را کشف و ضبط نمایند.

مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که عملیات مشترک ارتش و نیروهای حشد شعبی در محور جنوبی سامراء علیه بقایای عناصر تکفیری داعش با هدف تأمین امنیت غیرنظامیان ساکن این محور انجام شد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2792

به "بازداشت بمب گذار داعشی در استان الأنبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت بمب گذار داعشی در استان الأنبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید