امتحانات کدام پایه های تحصیلی در خرداد 1400 حضوری برگزار می گردد؟

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در خرداد1400فقط امتحانات پایه های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی ، ایثارگران و بزرگسالان حضوری است.

امتحانات کدام پایه های تحصیلی در خرداد 1400 حضوری برگزار می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علیرضاکمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه مجازی معاون آموزش متوسطه با معاونین آموزش متوسطه استانها در سه محور مطالبی اعلام کرد. محور اول فرایند آموزش درسال تحصیلی 1399-1400 و اهم اقدامات و نتایج فعالیت همکاران صف وستاد در شرایط بحران است. محور دوم ضرورت تغییرات در فرایند آموزش در عرصه بین الملل و تغییر رویکردهای جدید در نظام آموزشی جهان با توجه به شرایط کرونایی و محور سوم مسائل امتحانات خردادماه 1400، الگوی تعالی مدیریت، جوامع یادگیری و مسائل پیرامون ماموریت های معاونت آموزش متوسطه بود.

وی اضافه کرد: برای اهداف آموزشی و یادگیری دانش آموزان و استمرار یادگیری باید مدیریت عالی داشته باشیم و با اعمال مدیریت خوب بر اهداف گذشته استمرار داشته باشیم. تدریس موثر از اهداف ماست و باید بر کلاس های درس نظارت کامل داشته باشیم.

همچنین در این جلسه مجازی خسروساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز به فرایند برگزاری امتحانات خرداد1400پرداخت و گفت: تغییر رویکرد شیوه سنجش و ارزشیابی از شرایط سنتی به شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی شایستگی محور با تمرکز بر ارزشیابی تکوینی به منظور ارتقای کیفیت و بهبود فرایند یاددهی -یادگیری است.

وی اضافه کرد: امتحانات خردادماه 1400 فقط برای دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم براساس مصوبه 977 شورای عالی به صورت حضوری و برای سایر پایه ها و دروس غیر فنی و پایه فنی، مسئولیت برنامه ارزشیابی برعهده مدیر مدرسه با تصمیمات شورای مدرسه است.

ساکی در ادامه گفت: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، به گفته خسرو ساکی امتحانات دروس شایستگی های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه های تحصیلی فنی حرفه ای و کاردانش به صورت حضوری بوده و طراحی سوال براساس شرایط قرمز طراحی خواهد شد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2966

به "امتحانات کدام پایه های تحصیلی در خرداد 1400 حضوری برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات کدام پایه های تحصیلی در خرداد 1400 حضوری برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید