افزایش فوتی های ریزش ساختمان در آمریکا به 60 نفر

به گزارش هنجس بلاگ، بخش های به جای مانده این ساختمان روز یکشنبه، با استفاده از مواد منفجره به علت نگرانی از توفان استوایی السا تخریب شد و عملیات جستجو برای آماده کردن شرایط تخریب به جامانده ساختمان که متوقف شده بود، دوباره شروع شده است.

افزایش فوتی های ریزش ساختمان در آمریکا به 60 نفر

تعداد جانباختگان ریزش مرگبار ساختمان مسکونی در استان فلوریدای آمریکا پس از دو هفته به 60 نفر رسید.

به گزارش ایرنا؛ رسانه های آمریکایی گزارش دادند عملیات جستجو برای یافتن مفقود شدگان این حادثه همچنان ادامه دارد اما هنوز معلوم نیست دقیقا چند نفر در حادثه زخمی شده اند.

بخش های به جای مانده این ساختمان روز یکشنبه، با استفاده از مواد منفجره به علت نگرانی از توفان استوایی السا تخریب شد و عملیات جستجو برای آماده کردن شرایط تخریب به جامانده ساختمان که متوقف شده بود، دوباره شروع شده است.

تقریباً 55 واحد از 136 واحد این ساختمان فرو ریخته و دادخواستی 5 میلیون دلاری علیه انجمن این ساختمان فروریخته در فلوریدا تشکیل شده است.

بر اساس یک گزارش در سال 2018 ، طراحی این ساختمان ایرادهای اساسی داشته که هزینه تعمیرات 15 میلیون دلار ارزیابی شده است.

سوم تیرماه بخش جنوبی برج چمپلین واقع در ناحیه سرفساید از حومه شهر میامی استان فلوریدا ساعت نیمه شب به وقت محلی به یکباره فرو ریخت؛ برج 12 طبقه ای با 135 واحد مسکونی که زمان ساخت آن به سال 1981 میلادی باز می شود و کار یک شرکت کانادایی به نام ناثان ریبر است.

رسانه های آمریکایی با آنالیز سوابق کارشناسی از این برج فرو ریخته یکی از دلایل مهم آن را اشکال در سیستم دفع آب آن دانسته که حتی تا پیش از فرو ریختن بخشی از این برج ترک هایی در ستون ها واقع در طبقات زیرین و پارکینگ آن بوجود آمده بود.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3390

به "افزایش فوتی های ریزش ساختمان در آمریکا به 60 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فوتی های ریزش ساختمان در آمریکا به 60 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید