استایرن صنایع پایین دستی از هفته آینده به طور کامل تأمین می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، واحد استایرن پتروشیمی پارس که به دلیل تعمیرات اضطراری غیرعملیاتی شده است هفته آینده فراوری خود را از سر می گیرد.

استایرن صنایع پایین دستی از هفته آینده به طور کامل تأمین می گردد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، چند واحد پتروشیمی پارس از جمله واحد استایرن این مجتمع پتروشیمی که قرار بود در آذرماه به تعمیرات و نگهداری بفرایند به دلیل برخی از شرایط به وجود آمده به تعمیرات زودهنگام اضطراری رفتند و هرچند که صنایع پایین دستی پتروشیمی به طور موقت برای تامین احتیاجهای خود با مشکلاتی روبه رو شدند، اما فرایند تامین احتیاج آنها تداوم دارد.

دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت که بر اساس برنامه ریزی پتروشیمی پارس تا هفته آینده واحد استایرن عملیاتی و احتیاج کامل صنایع پایین دستی در این بخش تأمین می گردد.

پتروشیمی پارس در منطقه ویژه مالی انرژی پارس قرار گرفته است که از سه واحد تولیدی استحصال اتان، اتیل بنزن و استایرن منومر و یک­ بخش برون­ واحدی تشکیل شده است. این مجتمع با ظرفیت اسمی سالیانه 4 میلیون 481 هزار تن محصولات پتروشیمیایی، شامل 1میلیون 600 هزار تن اتان، 980 هزار تن پروپان، 570 هزار تن بوتان، 86 هزار تن گسولین، 645 هزار تن اتیل بنزن، 600 هزار تن استایرن منومر و 14 هزار تن مخلوط بنزن و تولوئن، بزرگترین واحد استحصال اتان کشور، یکی از بزرگترین صادرکنندگان گاز مایع خاورمیانه، تنها تولیدکننده و تأمین کننده استایرن منومر داخل و یکی از بزرگترین صادرکننده های این محصول در دنیاست.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2111

به "استایرن صنایع پایین دستی از هفته آینده به طور کامل تأمین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایرن صنایع پایین دستی از هفته آینده به طور کامل تأمین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید