ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است

به گزارش هنجس بلاگ، فرماندهی کل ارتشملی لیبی، وابسته به خلفه حفتر بیانیه ای را در خصوص لغو برگزاری نشست کابینه که قرار بود روز دوشنبه در شهر بنغازی برگزار شود، صادر و گفت، بنغازی امن است و هر کسی که غیر از آن را ترویج دهد هدفش تفرقه درکشور و پخش شایعات است.

ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، فرماندهی کل نیروهای موسوم به ارتشملی لیبی در بیانیه خود اعلام کرد، طی سه روز گذشته، رسانه های وابسته به سازمان های افراطی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی اطلاعات کذب و دروغ مبنی بر اینکه شهر بنغازی ناامن استو به همین دلیل نشست کابینه و سفر مسئول دولت موقت به این شهر لغو شد، منتشر کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، اینگونه شایعات تنها توسط دشمنان لیبی، دشمنان امنیت و آرامش و همچنین کسانی منتشر می شوند که به دنبال تقسیم کشور هستند و به موفقیت هایی که ملت لیبی طی ماه های اخیر محقق کرده اند، احترام نمی گذارند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، امنیت در شرق لیبی حاکم است.

ارتشملی لیبی به تمامی شهروندان لیبیایی اطمینان داده که در جانفشانی خود کوتاهی نخواهد کرد و در مقابل تمامی کسانی که به دنبال لطمه زدن به امنیت و استقلال لیبی و تمامیت ارضی آن هستند، ایستاده و خواهد ایستاد و از ایجاد یک ارتش ملی قدرتمند که قادر به حفاظت از عزت و کرامت لیبی و شهروندان باشد، منصرف نخواهد شد.، ایسنا

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3117

به "ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید