اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.

اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد

مشخص الدین سعیدی در مورد جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: جلسه امروز به سوالات آقایان گودرزی و دهمرده، مرادی و خانم چنارانی در مورد نهاده های دامی و مسائل بذر، آبیاری اراضی 46 هزار هکتاری سیستان، پرورش ماهی در قفس و عدم اجرای تکالیف شیلات ایران در راستای قانون پنج ساله ششم توسعه اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از قانع شدن نمایندگان از پاسخ های مسئولان خبر داد و گفت: کمیسیون کشاورزی فعلا برنامه ای برای ارجاع سوالات فوق به صحن علنی مجلس ندارد اما فرصت یک ماهه در مورد بعضی موارد فوق به وزارتخانه های مربوط برای انجام وظایفشان دادیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس از تفاهمنامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه بعضی از اختیارات وزارت جهاد کشاورزی که طبق مصوبات جلسات سران سه قوا به وزارت صمت منتقل شده بود، به وزارت جهاد کشاورزی بازگشت. مهمترین بند این تفاهم نامه این بود که شرکت بازرگانی دولتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا شد و به وزارت جهاد کشاورزی رفت.

سعیدی در سرانجام تأکید کرد: کلیه اختیارات وزارت صمت در بحث صادرات و واردات نهاده های کشاورزی به وزارت جهاد بازگشت.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2000

به "اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختیار صادرات و واردات نهاده های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید